12 травня в приміщені Вінницької центральної міської бібліотеки ім. Бевза відбувся тренінг з маркетингу, який провела Ірина Володимирівна Френкель, радник міського голови з питань культури.
На тренінгу були присутні керівники закладів культури міста, лідери та активні діячі. Практичний маркетинг виступає як найважливіша функція управління організацією, тісно змикається з менеджментом.
Сам захід мав інтерактивну форму. Усе відбувалось у форматі жвавих обговорень та роботи в групах. Були розглянуті етапи створення маркетингових стратегій, вивчення споживчого попиту. Кожен з учасників тренінгу мав можливість внести свої пропозиції щодо змін та поліпшення діяльності закладів.
Маркетинг закладів культури головним своїм завданням вважає - вплив на цільову аудиторію, попередньо вивчивши її індивідуальні потреби та ставлення кожного сегмента споживачів до діяльності закладу культури, тільки це може підняти авторитет установи серед відвідувачів, та здійснити очікуваний результат – організацію відвідання закладу та дозвілля різних верств населення з урахуванням їх інтересів.
Френкель Ірина Володимирівна, радник міського голови з питань культури. |
Панчук Федір Васильович, директор музею-садиби ім.Коцюбинського
Івасюк Ірина Олексіївна, директор ВМ ЦБС
Людмила Мороз, бібліотекар з соціокультурної діяльності ВМ ЦБС та зв'язків з громадськістю
Бурдейна-Публіка Тетяна Василівна, дирктор ВДМШ №1
Ліпський Леонід Іванович, директор ВДМШ №2
Коментарі
Дописати коментар