Тренінг з маркетингу для закладів культури

12 травня в приміщені Вінницької центральної міської бібліотеки ім. Бевза відбувся тренінг з маркетингу, який провела Ірина Володимирівна Френкель, радник міського голови з питань культури. 
 На тренінгу були присутні керівники закладів культури міста, лідери та активні діячі. Практичний маркетинг виступає як найважливіша функція управління організацією, тісно змикається з менеджментом.
Сам захід мав інтерактивну форму. Усе відбувалось у форматі жвавих обговорень та роботи в  групах. Були розглянуті етапи створення маркетингових стратегій, вивчення споживчого попиту. Кожен з учасників тренінгу мав можливість внести свої пропозиції щодо змін та поліпшення діяльності закладів.
 Маркетинг закладів культури головним своїм завданням вважає - вплив на  цільову аудиторію, попередньо вивчивши її індивідуальні потреби та  ставлення кожного сегмента споживачів до діяльності закладу культури, тільки це може підняти авторитет установи серед відвідувачів, та здійснити очікуваний результат – організацію відвідання закладу та дозвілля різних верств населення з урахуванням їх інтересів.

Френкель Ірина Володимирівна, радник міського голови з питань культури. 




 Панчук Федір Васильович, директор музею-садиби ім.Коцюбинського

 Івасюк Ірина Олексіївна, директор ВМ ЦБС

 Людмила Мороз, бібліотекар з соціокультурної діяльності ВМ ЦБС та зв'язків з громадськістю

 Бурдейна-Публіка Тетяна Василівна, дирктор ВДМШ №1

Ліпський Леонід Іванович, директор ВДМШ №2





Коментарі