З Днем вишиванки!

     З Днем вишиванки, Україно!!! Божого благословіння, Миру, любові, радості та різнобарвного яскравого життя!
    19 травня стало вже традиційним Днем вишиванки в Україні.
Вишиванка для мене куди більше ніж просто вишитий одяг. Зичайно ж сорочка, сукня або будь який інший елемент гардеробу має надзвичайну енергетику та духовну силу, якщо вишивається вручну. 
     В Україні з давніх давен вишивка мала сакральне та оберегове значення. В сучасному світі вишивка - це ще й можливість самовираження, демонстрація любові до України. Перше знайомство з вишивкою відбулось завдяки моїм бабусям. Відчуваю, що ця любов передалась мені генетично та вже не уявляю свого життя без вишивки. 
     Маю вже чималу колекцію вишиванок та в майбутньому планую її поповнювати, адже такий одяг ніколи не виходить з моди та наповнює душу й світ навколо чимось особливим: яскравим і світлим!






Ця сорочка для мене особлива, адже її вишивала моя бабуся по татовій лінії Ніна . Нажаль її вже немає серед нас, а сорочка, яка містить в собі особливу енергетику та гріє душу наповнює моє життя та світ чимось надзвичайним...










У свої роботи я вкладаю лише позитивні думки та любов...

Коментарі